خبرورزشی‌گردی| اعتراف تکان‌دهنده مهرداد میناوند: کورتون زندگی من را نابود کرد/ اگر کرونا بگیرم، حتما می‌میرم!

خبرورزشی‌گردی| اعتراف تکان‌دهنده مهرداد میناوند: کورتون زندگی من را نابود کرد/ اگر کرونا بگیرم، حتما می‌میرم!
شناسه خبـر : ۱۳۳۹۶۹ جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

مهرداد میناوند، ملی‌پوش فقید پرسپولیس حدودا یک ماه قبل از مرگش اسرار مهمی را در مورد زندگی شخصی خود فاش کرد.

مهرداد میناوند بازیکن ارزشمند پرسپولیس و تیم ملی که سابقه حضور در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را هم یدک می‌کشید، بهمن سال ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا چشم از جهان فرو بست و شوک بزرگی به جامعه ورزش وارد کرد.

میناوند که همه او را چهره‌ای خوش‌مشرب و خنده‌رو دیده بودیم، در دل خود غم‌هایی هم داشت که سعی می‌کرد آن‌ها را از نگاه دیگران پنهان کند. روز سیزدهم بهمن سال ۹۹ و به فاصله ۵ روز پس از درگذشت مهرداد، خبرورزشی گزارشی کوتاه اما پُرسروصدا از مسائل شخصی میناوند که خودش آن‌ها را با ما در میان گذاشته بود، منتشر کرد.

مهرداد اواخر آذر آن سال در گفت‌وگو با یکی از همکاران ما که در پشت‌صحنه یک برنامه تلویزیونی انجام شد، از اجبار خودش برای تزریق کورتون به جهت بهبودی یک بیماری که در سالیان گذشته داشت، صحبت کرد و گفت: برای درمان بیماری‌ام با چند متخصص چیره‌دست صحبت کردم و همه آن‌ها متفق‌القول تاکید داشتند که باید کورتون مصرف کنم به همین دلیل چاره دیگری نبود و این کار را کردم. کورتون زندگی من را نابود کرد به‌طوری که مقاومت بدنم پایین آمده و حالا می‌دانم که اگر به کرونا مبتلا شوم، حتماً می‌میرم!

متاسفانه همین اتفاق هم رخ داد و بدن میناوند پس از ابتلا به ویروس کرونا نتوانست مقابل این مهمان شوم مقاومت نشان بدهد. این نکته را هم باید اشاره کنیم که مهرداد میناوند همان‌جا از ما قول گرفت تا وقتی که زنده است در مورد حرف‌هایی که زد، چیزی از قول او منتشر نکنیم و خبرورزشی هم به رسم امانت‌داری تا پس از مرگ او کلمه‌ای از این گفت‌وگو را انتشار نداده بود؛ البته که دلمان می‌خواست این حرف‌هایش هرگز چاپ نمی‌شد...

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir